Aku bace novel melayu, kau baca?

assalamualaikum awak awak semua.
Sekarang aku tengah cuti semester.
cuti 3 minggu je kot.
kalau kawan-kawan aku yang asasi and matirik semua cuti sampai bulan september.
BAPAK lame giler la weyh.
Keje tiga empat bulan, best giler ah!
jeles aku weyh, nyesal tak mintak asasi or matrik. tak pe. let bygone be bygone.
yang mane sedang kerja part time kat memane kedai tuh memang mahsyuk la kan "keching keching" tuh. i mean $$$$$$ la kan.
tapi ada parents yang  tak bagi anak kerja evedo cuti lame giler heaven nih.
parents tak confident anak boleh kerja ngan orang .
actually bukan parents, selalunye mak yang tak bagi, right?
ayah? tak de hal la..memang dier nak anak dier berdikari.

cuti sem nih aku jadi HOUSEWIFE.
nak kerja memang tak lah, cuti 2-3 minggu.nak kerja ape.
apa aku buat dok rumah?
macam remaja laen la,tidur lewat sampai pukul2 pagi.
bangun subuh, tidur balik sampai pukul dua belas..PERGHHH! anak dara hebat.
lecturer aku kate, lepas subuh tak elok tidur balek.nanti rezeki tak masok.
mula-mula tu ikot la lepas bangun subuh basuh kaen ke.lama-lama hmm, memang tak la .


  1. bace novel
sehari after final exam, aku pergi pesta buku di PWTC yang every year tuh.and every year la aku pergi.
aku beli banyak jugak la novel.nak dekat spuluh buah jugak , tapi 4 buah orang order suruh beli and send them to rumah diorang yang NUN dekat KELANTAN tuh..
perghh! jauh la kalo nak pergi hantar.sebab tu aku pos je.
buku yang aku beli


from the top
contengan jalanan-hlovate,aku memang suke bace buku hlovate..nie the latest one.
cinta 3 suku- herna diana, ramai cakap cerita die best,lawak.aku memang suka gelak sensorang.senyum sumbing sensorang kat LRT tu memang aku tengah bace novel lawak macam ni lah. so beli la
M.A.I.D- suri ryana. last day ke book fair.first look buku nie nampak menarik sangat.main character perangai macam aku.SEBIJIK kabut macam aku
Bibik-Nashmin , dulu time matriks aku di panggil bibik. macam interesting jugak la sinopsis novel nih.
after aku bace novel.aku komen la buku-buku ni.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review