Hang out (reunion la konon) with 5Sejahtera/Sejati 09 SMK Gombak Setia.

Title post tak boleh nak di spesifikkan lagi ke.

tak de lah reunion sangat setakat 11-12 orang je yang datang.
Hang out la senang kata, kat Wangsa Walk.
pukul 10 pagi aku dah bertolak dari rumah.jalan kaki, tunggu kat bus stop, naek bas, jalan kaki ke rumah Aliya Syazana. 
Janji pukul 11 pagi,memang tak boleh pakai janji melayu nih.AKU PAKAI JANJI ORANG NEPAL.
on time aku sampai. ye ke? memang baguih. kalo aku kawen nanti, bersanding pukul 11 malam, sebelas malam la aku atas pelamin.HA-HA

lepas lima belas minit, we all bekumpul kat tempat bowling. dah lame aku tak main. tak reti pon. longkang lah tempat strike aku.Setakat nih 3 orang je perempuan, yang lain kejap lagi nak sampai.kejap lagi tuh petang karang. bukan 10 minit kejapnye.

7 orang main, ofkos lah kalah.dapat la jugak nombor tiga.
then, makan dekat Popeyes.baru aku tahu popeyes tuh kedai makan. macam KFC jugak. murah mahal aku tak tahu.yang penting makan.mak aku kate kalo bab makan jangan ambek kesah. makan je walopon restaurant tu jual sepinggan RM25. buat je muka dalam dompet ade RM1K. dah abes makan.suro ORANG LAEN BAYAR.


saya dan amirah


                                                
                                                            ini dan air satu gelas, RM7 atau 8 inggit
katakan TIDAK NAMPAK pada dua orang baju sama ini,tgok makann je

lepas makan , menuju ke jalan yang benar (solat zuhur)
then , kami berkaraoke sepuluh orang yang disumbatkan dalam satu bilik. nasib ade air cond.sejuk dohh, macam KARAOKE KAT NEW ZEALAND.
2jam setengah kot  dalam bilik tuh. satu jam pertama dah tak larat dah, tekak ade tak de je.

Antara lagu yang kami nyanyi :
  • Ba Ba Black sheep
  • If you're happy, clap your hand
  • InsyaALLAH - Maher Zain
  • For the rest of my life - Maher Zain
  • Sumayyah - Hijjaz
  • jahat - stacy AF
  • I dont love you - my chemical romance
  • di saat mencintaimu - dadali
  • tapi bukan aku - kerispatih
  • aku scandal - hujan 
thanks to all yang datang
yang tak datang, nanti kite jumpe-jumpe lagi
kat NZ Curry house ke kat Ulu Bendul ke kan?
ok, thank you 

1 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review