Mencekik di Breadtiees

Breadtiees? memang tak pernah dengar name kedai nih.aku pon tak tahu.
breadtiees yang aku pergi nie di melawati, near Klinik Idzham.
around situ tak ada kedai makan laen dah. banyak sangat klinik klinik ape kejadah semua.then aku and cousin aku dengan muka berlagak sombong, takburnya masok ke dalam kedai makan nih.

first ekspresen, setelah makanan sampai.

mushroom yang sgt sikit.rm8.90


BAPAK MAHAL GILER WEYH.
ingatkan murah roti -roti.taksedap.memang siap la kedai nih. tak nak aku datang dah.
kalo perasan dier punye vegi tuh, bukan sebarang vegi TAUGEH HALUS DIER LETAKNYE!.  mushroom soup tawar. macam tak ade garam
pelik sungguh.
biler dah rase , not bad. healthy la kan?
subway jauh lebih sedap dari kedai nih.
mushroom soup cambell lagi sodap weyh.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review