oh cookies!

saya jual cookies.
macam famous almost tuh.
sibuk di dapur memasak lauk untuk family  cookies untuk dijual.
mula mula cadang buat muffin. tapi aku tak suka muffin.
biler aku tak suka , orang laen kene tak suka macam aku jugak.haha
so aku decide cookies.
and this is how it goes.
oh, senget .sori

dalam oven panas.

dah masak ! 
the name given ialah HAKIM'S COOKIES.
200gm - RM 10
300gm - RM 12

next post akan memasokkan gambar yang dijual.
oh, ya! saya tak jual online. tak reti la..baru start jual kat kedai- kedai dekat.. and sangat laku.
aku prefer kurang manis, but orang luar lebiyh suka manis yang sebijik rase macam famous amous. so rase sebijik macam famous amous lah...
on the way nak jual secara meluas, CEEWAAH.
doakan la ye.



Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review