Twins


same tak same tak ? my twin bernama Nasrimas.
she is beautiful. ramai cakap kami muka macam same ye ke? aku nie excited siket kalau muke sama ngan sape-sape. haha, biase lah..
we both same tempat tusyen, kat melati utama. form 2.
setelah 2-3 tahun terpisah, atlast she add me kat facebook. tekejut youu!
i only know her name nas, nickname.
tak tahu pulak masrinas.hehe sori.
and my friend nih already ade kembar. kembar dier lelaki. abang dier.
WOOW! aku bukan kembar dua , tiga kot. oh yeah! my abang, eh silap. her abang tak de picture.
la. segan. bukan abang dier kenal aku pon.

macam mane boleyh di jejak kasihkan?
she add me kat facebook.
people usually know my name very well sebab ITS BECAUSE ALIAH SYAFIQAH
orang kenal aku dengan aliah syafiqah, if it aliah only memang belambak besepah weyh
ada satu mamat ni kate muka aku macam wahida.huhu.
lagi tak boleyh bla. lawa kot wahida. ada muka wahida ke aku nih.hahaha.*gelak ala wahida

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review