Mengedik - gedik nak jealous

why manusia jealous.
that's fitrah lah. fitrah manusia. oh, aku rase binatang pon same kot.
kucing gaduh-gaduh means gaduh pasal girlfriend la tuh. haha
and aku pon ade jugak perasaan jeles tu.
jeles yang biase-biase je. no balas dendam here.
list of jealous thing from my heart.

  1. jealous dengan kawan baik yang MUKA LICIN
aku ada ramai kawan muka lawa-lawa. licin kot. tak de jerawat langsung. mane diorg campak entah jerawat ngan parut tuh. 
WAHH! TERPEGUN AKU.
here's my kawan high school, iman and dena
opps, tercurik gambar. sori. both looks awesome, gorgeous giler weyh

             2.jealous dengan perempuan yang pandai fashion with shawl or pasmina or even tudung bawal.

makcik aku selalu la kutuk aku pakai pashmina, shawl and what ever lah.
"ee, tak lawanye kau  aliah". 
"ee, huduhnye kau"
"ee, selekeh giler kau"
takde ayat lagi kejam ke ?haha.
pernah lah sekali 40 minit lebih belit shawl ke pashmina.. biler dah siap nak keluar dengan makcik.
dier cakap " ee, selekehnya."
makcik aku kata lagi "pergi tukar tudung lain".
WAHH! giler lah..kang aku tak pakai tudung, mau tekejut DUNIA. OH! NO WAY. i have iman in my dada lagi.

      3. jealous dengan orang yang ada IPHONE plus DSLR and BLACKBERRY.

teringin jugak nak those gadget. 
dalam process nak kumpul duit. 
ceewah, padahal baru berape je. tak sampai ribu pon lagi.

     4. jealous dengan orang dah ade boyfriend

oh, ni tak jeles sangat 5% je.
i dont ever have a boyfriends. believe me. 
can anybody find one for me?
haha.

2 ulasan

  1. hahhahaha, ko tak sempatnak pengsan la iman. nanti belambak laki nak sambut kau.hahahh

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review