Women and make up

SAYA SUKA GILER MAKE UP.SAYA PAKAI TIAP-TIAP HARI.


okeyh, aku tipu.aku tak pakai make up nih.
time sekolah rendah , time kecik kecik dulu memang rajen tonyoh compact power kat muka.
nampak muka licin je. tambah pulak dulu muka licin giler., suci lagi time tuh.
perempuan yang minat giler make up, gerenti dier ade satu set lengkap make up apekejadah tuh.
brand tak yah cakap lah, MAC, BOBBI BROWN, SHISEIDO, BENEFIT, SILKYGIRL, mesti pernah ada punyelah. sanggup abes duit beli make up mahal mahal tuh.
kalau perempuan tu tak berape minat make-up make-up nie, atleast dier ade la lip balm atau compact powder.

google search

time kecik-kecik dulu aku rajen pergi pasar malam taman melati, setapak. every friday wajib pergilah.
kat pasar malam macam-macam lah ade.
even make up make up nie pon jual. brand MAC paling banyak
harga jauh LEBIH MURAH. itu bermaksud tak ori la kan?
siapa yang jenis nak jimat duit, you can buy at pasar malam, uptown and kedai-kedai kecik.
nak yang ori, you buy kat official shop dier lah, KLCC, MIDVALLEY, PAVILLION.

sekarang aku dah besar, dah nak kahwin dah. *perasan
dah tak pakai dah makeup apekejadah nie.
sebab nak jimat duit, sebab muka aku tak boleyh terima makeup makeup. next day mesti naek jerawat. bukan satu dua, banyak tahu? besar -besar pulak tuh.
parents aku jenis yang banyak jerawat. both of them. so turun kat aku.memang tak boleyh.
I only can wear eyeliner and lip blam je.
sediyh tak? tak pe, save money.


Bagi aku , pakai make up ni macam menyusahkan.
why? konon la kawan bagitau ada kenduri kahwin. kite pulak last minit baru tahu.
kalau guy, balek umah tukar baju je la. (baru balek dari ofis)
kalau perempuan, balek umah tukar baju and make up la. make up bukan 10 minit. yang lengkap full make up paling kurang 20 minit.
tak ke lame kalau ade kawan kite tunggu kite. GIVE UP TERUS KALO AKU.
tunggu la kahwin baru pakai make up-make up tebal alam nih.
baru GEMPAK.
memang la cantek bermake up tapi fake la.
ha! ade satu laman web yang best untuk awak yang teringin nak make up tapi tak perlu pakai kat muka
mungkin awak sme tak paham.web yang bernama taaz
just klik sini

eyeliner and lip gloss is enough.

bersyukur dengan pemberian TUHAN. Thank you ALLAH.
I LOVE YOU THE MOST.

2 ulasan

  1. tapi best kalau ada org yang mekap kan. rasa nk tidur je hahaha

    BalasPadam
  2. haah, kite tidur lena. orang tuh make upkan. bangun-bangun dah lawa.hhehehe

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review