Day 1 - Your favourite song

aku layan lagu omputeh je, konon nak bajet hot.
tapi layan jugak lagu melayu, kalau dah housemate pasang sampai volume 25 kan.

lagu yang nak bagi aku nangis-nangis
Justin bieber - pray
Nowseeheart - damai yang hilang
Zivilia - aishiteru
Chris Medina - What are word
Rick Price - Heaven knows
Richard Marx - right here waiting

lagu yang bagi aku nak bagi aku menjerit , lepas tension
hujan - muda
katy perry - supernatural
Nicki minaj - 2012
Soutus sofwa - berkelah
Selena Gomez - naturally
Selena gomez - who says
Christina Perri - Jar of Heart


lagu yang aku selalu nyanyi
anuar dan ellina - suasana di hari raya.
selalu nyanyi kat bilek air dan kadang- kadang bile kelas macam senyap , aku nyanyi kuat-kuat.

selalunya lagu baru aku ulang lebih 20 kali , then biler rase nak muntah dengar lagu tuh.terus delete.
lagu dandut memang tak pernah layan.
lagu rock, sori to say. pening kepala aku dengar.amy search okey kotdari dengar lagu rock, baek dengar ayat al-quran, lagi bagus. SENTAPP!

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review