Day 2 - Your favourite movie

hari kedua, movie.
movie tuh termasok lah drama - drama series
dari aku kecik dulu aku addicted giler dengan harry potter.
dari darjah
sampai nak kumpul duit beli semua movie Harry Potter.yang ori ofkos. cetak rompak tak puas tengok magic-magic nih. tapi mahal kan.
and then nak dekat PMR, memang simpan je lah hasrat nak beli cd ori harry potter tuh.
then, one day tuh pergi kedai MPH. beli lah buku dier. the first film series tuh, Harry Potter and the Philosopher's stone. beli buku dier dalam bahasa melayu pulak tuh. adoii, tak dapat feeling aku.
bace setakat dua tiga bab je lah. lepas tuh campak entah ke mane entah buku tuh.



hampir every year kot ade sambungan cite harry potter nih.
perit lah aku kalau semua nak beli original cd.
baek aku kumpul duit beli iphone.haha
lame-lame tuh aku macam sedih je dengan harry potter nih.
and after masok life in university, baru lah aku tahu boleh DOWNLOAD FROM INTERNET.
wahhh! jimat duit aku.
and at last, dapat tengok semua filem Harry Potter dari dier kecik sampai lah sekarang nih.
Harry Potter and the Dealthly Hollow part 1 and 2 belum lagi. tunggu mid sem baru tengok.

next cerita yang aku tak pernah miss cerita thailand dekat tv3 time sekolah menengah dulu.
drama mae ai ser un. comel doh cerita tuh.
sekarang dah tak de dah.
dari isnin hingga rabu wajib balek awal naek bas jam 3.30 petang tuh (sekolah agama aku memang dari hari isnin sampai khamis balek jam 3.30 petang)
cerita nih start kul 4.30 petang sampai 5.30 petang.

Noon Woranuch Wongsawan.

heroin dier cantek, duta shampoo sunsilk  kalau tak silap aku. hero dier pon hensem.
sampai sekarang lah aku suka dok ulang cerita thailand nih dengan soda and ice tea.
lagu tema depa dah lame aku hafal.
cakap thailand pon boleh dah, tapi aku tak tahu aku merepek ape.

okthnx.salam

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review