Day 3 : your idea for perfect first date

lame giler aku tak update blog.
padahal baru bape hari. tak sampai seminggu lagi pon.
sepatutnye ni dah day 7 dah..
tapi yelah, student life memang busy. busy bace novel, tutorial, basuh kain dan dan DAN TIDUR.
WUHUU. sungguh extravaganza malas.

hari ni hari ketiga. so that is, your idea for perfect first date.
bende nih tanya aku, aku nak jawab panjang lebar nih. sekaligus nak lepas stress minggu depan banyak giler quiz , test ape kejadah sume.

aku belum pernah rase first date nih. kalau boleyh lepas first date terus lamar saya.hehehe
dear future boyfren. ko dengar sini baek baek. aku akan cerita sekali je macam mane aku nak first date aku.
ko nak first date ngan aku kan ? ko dengar kebernasan idea aku nak ber-first date dengan kau.

first and foremost, aku nak first date nih romantik habis lah. evendo aku nih kasar nak mampos.
okeyh
outfit, tak nak sarat sangat. biase-biase je pakai.
paling simple baju kurung, hahaha

mula- mula bawak aku pergi hotel The Golden Horses,dekat the Mines. aku dulu pernah pergi ngan family, 2hari 1 malam. serius tak puas tengok patung kuda tuh
tempat dier super AWESOME.
takyah nak gi jauh sampai luar negara. kat malaysia dah cukup dah.

awesome!
nak nanges tgok tempat dier lawa sangat.

next, kita makan  makanan western tau. makanan melayu sume dah makan dari aku kecik sampai besar.
then , makan makanan dessert pulak.
sedapnyeeee.
 wahai future boyfren.CAUTION! kalau awak nak melamar saya,jangan awak letak cincin dalam makanan. aku memang tak perasan punye.
gerenti aku telan habes cincin tuh.
bayaran ofkos lah awak yang bayar, how expensive pon kan.

sweetnye!!!
ok, enough of berangan.
okthanxbye.salam

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review