Day 7 : Your dream WEDDINGGGGG!!

Arggg!!!!! dream wedding???? kahwinn?? OMGG! *cakap laju laju.
tak bernafas lah aku kalau cerita bab kahwin nih.excited giler,sape tak nak kahwin? semua orang nak kahwin right?. yeke?
rugi kalau kau tak kahwin.okey, dah dah.

dream wedding, dream wedding, dream wedding.
adoi. before tidur selalu berangan nak kahwin kat tepi tasik lah, kahwin kat Hotel Golden Horses la. banyak tempat nih.
tapi sekarang kene satu tempat je. tak boleyh la tamak. tak tahu kat mane nak kahwin nih.

tarik nafas....lepaaasss. okeh. aku dah ade dream wedding aku macam mane dah.

first and foremost, nikah.
bakal suami berjabat tangan dengan tok imam.and"AKU TERIMA NIKAH ALIAH SYAFIQAH DENGAN MAS KAHWINNYA RM 1111TUNAI."
stop it aliah.
saya nak nikah dekat Masjid Wilayah Persekutuan.(tadi 'aku', ni dah 'saya')
baju nikah tak nak warna lain selain putih bersih suci murni. lawanya warna putih.
tapi okeh ke dengan muka aku yang gelap nih? nikah kene putih baru COMELL. haha
kalau mampu , baju saya nak dari razwan razwil. (tak reti aja name orang popular)
pastuh hantaran. ehem ehem.
nak 9 dulang punye.
one : Fruits
two : camera DSLR
three : cupcakes warna putih pink
four : tasbih kristal with alquran and
five : high heel shoes from ALDO or CLARKS or HUSH PUPPIES
six : perfume with make up ( BOBBI BROWN)
seven : chocolate and macaron
eight : Jam tangan
nine : sirih junjung.

sweetnyeeee.

next , kahwin di mana kah?
di dewan besar.
ibu saya cakap, "kahwin dekat dewan smk sungai pusu je, senang nak ulang alik rumah"
i'm like WHATT??? dekat gilerrr.
for your information, my house and sekolah tu jalan kaki 3 minit je.
let me think first, ibu.

ha! ya. wedding warna ape?
putih? naaaaa..
gold! or silver.tema kahwin aku nak fairytale.
hikhikhik
naek kereta kuda berarak dari rumah ke dewan.best giler!
tak nak bersanding. makan je.
meja tetamu warna putih gold. WOW!
kenapa aku tak boleyh berhenti senyum nih.
and enough of wedding stuff. tujuh tahun akan datang kita bandingkan dengan dream aku sekarang.



post aku kali nih, laju giler lah aku taip keyboard. otak berjalan lancar weyh.
6 minit je taip. BRILLIANT.
berangan punye berangan, study tetap jalan.
ok bye thank you. salam

2 ulasan

  1. hahahahaha lucunya post sis :D. Saya sedang mencari lori barang untuk wedding saya. Harap semua akan berjalan dengan lancar ><.

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review