Happy Ramadhan

17:35



one more day to go.
dah nak masok bulan puase dah,cepat giler mase berlalu.
memang nak kiamat.
sangat dekat dengan kiamat, cuma tak tahu biler je.
rase macam still in 2010.but now is 2011. haishhh .very fast.
bulan puasa syaitan semua takde.sume syaitan dah kena ikat.
WAKAKAKA, aku serius happy giler.
boleyh la tengok cerita hantu bebanyak kan? ' bak kata , fazlin
cerita hantu thailand lah selalu yang takut giler aku nak tengok, inilah masa terbaek untuk tengok filem hantu.
bukan nak sembahyang terawih.hahaha
taubat lah kamu, sebelum kamu menyesal.
and pintu heaven akan terbuka luas.jom masok syurga reramai.!

lately, ramai orang islam meninggal day by day.
ALLAH tarik nyawa seorang demi seorang.
mereka tak tahu pon ramadhan yang lepas adalah ramadhan yang terakhir mereka.
we should be so thankful TO ALLAH, for gave us life, nyawa, and everythings.

anggap ramadhan kali ini yang terakhir buat kita.
Mungkin ada yang sedih tidak dapat bersama orang tersayang Ramadan kali ini. Bisikkanlah hatimu, "Alhamdulillah, aku masih diberi peluang"
 happy ramadhan from me, Aliah Syafiqah.
thank you, salam.

and selamat menyambut bulan ramadhan.

You Might Also Like

3 comments

Social Life