I'm home , ibu!

Cuti aku dah bermula, happy giler nak mampos nih.lompat -lompat aku atas katil*sesak dada.
cuti aku seminggu . TAK BOLEYH NAK SIKIT LAGI KE CUTI TUH.
before cuti, lecturer dah bagi bertimbun bakul tutorial dengan past year question.
akaun dan cost accounting, KILLER SUBJEK. padahal itulah subjek major aku. hahah.
sometimes ade je yang aku tak paham. banyak jugak lah tak pahamnye. memang aku kena study macam orang giler lah .
ni baru semester dua, dah rase merana. adoi. sem 3 , sem 4 tak tahu lah aku macam mane.
boleyh jadi giler.


memandang kan aku amek kos accountancy, semua bende aku nak debit kredit kan.
kawan hutang aku pun aku nak catat. beli barang, shopping kat giant pon aku buat ledger akaun.
haha, konon. boleyh apply dalam kehidupan lah.
boleyh gugur, beruban  rambut aku dengan akaun nih.

eh aku dah ter-over pulak.

All UITM around the world cuti mid sem. (uitm ade kat Malaysia je ngek)
uitm banyak cawangan kat Malaysia nih. Lebih dari sepuluh ribu cawangan. okeyh aku tipu.


PECAH REKOD, aku tak balek rumah 3 minggu! wuhuu!
dua minggu aku tak balek dah homesick.
biase lah aku. anak sulung macam aku pon homesick jugak.
bak kata kawan aku di matrik, "bibik selalu nangis depan almari baju dier sebab homesick"
diorangg panggil aku bibik. FAMOUS AKU WEYH DENGAN NAME TUH.
tak tahu sejak biler aku macam nih. time matrik melaka tak de pon.
maybe jarak rumah aku dengan puncak perdana dekat sangat (45 minit) , and thats why rase nak balek every week.



cuti mid sem ke cuti final ke,ape pon, aku DUA PULUH EMPAT JAM duduk rumah.
duduk rumah, menghadap muka bibik aku. boring gilerrrr. weekdays parent kerja.
dear parents, time alia cuti seminggu ke, sebulan ke amek lah cuti.
orang lain cuti , hang out dengan ex-classmate, dengan boyfren. ehem, boyfren? haha, biler aku nak ade nih. sabar.
kereta pon tak boleyh bawak, adoiyai. biler lah aku boleyh bawak kereta nih. tak de guna ade lesen, kereta tak boleh bawok.
lecturer bagi bertimbun keje, itu lah kene buat. bukannye online. oh, kalau dah nak termuntah menghadap buku ape salahnye online kejap-kejap. dua-tiga jam sekali sekala kannn.



mari study, okthanks . salam

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review