Tangan melukis gone!

dulu time SPM, aku amek pendidikan seni visual.
entah macam mane minat giler art. alhamdulilah Aplusminusbahagi

lukisan aku abeh adek aku conteng.
burung yang aku lukis nampak macam hidup.
biler dah kene conteng,memang huduh la .


kira aku nie boleyh la melukis . basik lukis orang lidi memang lepas.
ustaz dulu mengajar aku lukis kayu dahan yang macam nampak real giler lah.
taksangka setelah 4jam lukis guna water colour.dahan kayu jadi nampak LIVE BEBBB!!
and aku sekarang taking accountancy
aku belajar statistik, economy, management, cost accounting. ha! sume yang aku amek takde related dengan seni pun.
sem satu lepas,kelas agama (Centre of Islamic..CITU) ,satu full page aku lukis gambar hentah hape hape
paling favourite ,lukis gajah. I MEAN BUNTUT GAJAH

buntut gajah memang comel.
buntut binatang lain aku tak reti. SORRY ANIMALS


see that elephant buts?
oh tak nampak tak pe.

sem dua ni subjek CITU macambest.ustaz lawokk.hahah
subjek jadi mangsa aku adalah English (bel) . lecturer lelaki singkh .name lecturer tidak boleyh dinyatakan.
sebab nanti dier google search name dier, keluar kat blog aku. nanti aku kene serang .OH NO WAY!!
5 page dah aku lukis denganmacam macam binatangnye.bunga-bunga, love-love. biase lah tuh,perempuan.


saturday : common test cost accounting (maf)
sunday : common test financial accounting (far)
wish me luck.
ALLAH, I CAN DO IT.
I WILL TRY MY VERY BEST!
IBU, I LOVE YOU.
I WONT MAKE YOU DOWN

salam

3 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review