Uitm is 'WOW! WOW! university'

Alhamdulilah, fuyo , fuyoooooooo.
uitm johan Liga Bola Sepak IPT Piala Menteri Pengajian.
uitm shah alam vs Kolej Komuniti Kedah.
 aku tak pernah tahu pon universiti - universiti nih ade lawan bola.
aku macam kodok bawah tempurung.
uitm, cawangan puncak perdana nih kecik je weyh. dunia luar tak tahu sgt.

 yesterday we all budak diploma yang amek kokurikulum in puncak perdana compulsory pergi uitm Shah Alam sebab ade perlawanan bola.
adoii, tengok bola je? wasting time sungguh lahh.

Test Management, quiz cost accounting tak study langsung. boleyh pulak bersuka ria tengok bola.

last minit baru la tahu ni perlawanan yang akan mengharumkan nama uitm. Menteri pengajian Tinggi pun datang.
ohh, terus semangat nak pergi.
akan masok channel Astro Arena.LIVE !
satu family, kawan -kawan aku sume aku bagitahu.
padahal bukannye masok gambar aku pon.

 bertolak petang pukul 4 petang.
nasib tak bertuah sangat, dapat naik bas biase, bukan bas uitm.
AIRCOND BAS TAK ADE.
membahang aku dalam bas tuh.

tahu tak, 23 bas hala ke uitm shah alam dieskod dengan polis trafik. uitm puncak perdana , puncak alam.segala puncak lah.polis jaga depan belakang.huhuh
RASE MACAM ANAK RAJA je dekat highway tuh.
biase tengok kereta VIP kat highway kene eskod. ini student biase macam aku nih.
perasan habeh la.

jumpa kawan high school Sek men Islam Al-amin. excited jumpe Yambee.
rase macam 10 tahun tak jumpe.

sampai kat sana, ghupanye uitm from negeri sembilan , melaka pon datang. Ya ALLAH, ramainye weyh.
student lelaki handsome-handsome pon ade. *ehem ehem.

solat asar di khemah. tempat wuduknye.. 3 paip je kot. rase nak tayammum je. adoi.

tahu tak? kami di beri makan KFC , woot woot.
memang dah lama menghidam dah nie.
freee okeyh?
sila jeles..

aku, sarah, dila dan shiema


first time jejak stadium. TERUJA KOOT!

from left, wani, anis, lin dan dayana



time maen tuh, 0 - 0 WEYH.
penat aku tunggu biler nak gol.
asalkan nak gol je goalkeeper halang. tak pon sipi - sipi lagi nak masok.
maen -maen jatuh. maen - maen terlanggar orang nih. banayk kali pemain nih jatuh sakit.
bagi aku je lah maen.hahaha.
time mase tambahan pon macam tuh. tak de yang dapat masok gol. kire susah la masok final nih.

lastly time gol penalti baru la dapat,
Alhamdulilah.5- 4 tahniah uitm
i love you!

1 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review