Come on , come on Aliah

Raya dah nak dekat. serius tak saba.
hari jumaar student ipta dah start cuti.
this is the last week before raya break.
dekat kelas dah tak boleh concentrate. badan dekat kelas.roh  dah sedang memasak rendang ayam kat dapur dengan ibu.
malas sangat nak study.
nasib baek hari jumaat dah tak de kelas. thank you lecturer kerana memahami kami yang nak raya.ahakks

Test management and test account. sengaja nak buat before raya. ok thats fine.
AFTER RAYA  pon ade jugak. balek raya kene bawak buku. tapi sah sah aku tak bukak buku.
makcik aku kata, aku tak payah balek kampung, duduk rumah study.
ALLAH AKBAR.*pengsan. memang tak raya la aku..
makcik saya , assistant hidup saya sekali gus memenangi award the-best-auntie-in -my-life.
tahun ni first time tak balik kampung belah mak. in perak.konflik keluarga punya pasal.
bagus lah. memang suro aku study le tuhhh.
3 DAYS MORE TO GO HOME!!!!

dah terlalu excited nak balek rumah ni.
*lompat -lompat atas katil sambil berkata  nak balek nak balek nak balek.


1 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review