First time

Hai allz!
assalamualaikum.
dah hari ketujuh puasa.cepatnye lah masa.
i think im not ready to get married.
HEHHHH!! silap. im not yet ready for FINAL EXAM!
coool!!!!!!!!!!!!!!!!! aku masih fikir pasal final exam. hahaha. pergh. hebat.
final exam bulan september-oktober. 3 weeks.
sehari selepas habis final exam 9 oktober, BIRTHDAY AKUUUUU WEYHH!!!!
okfine.

this ramadhan, is my first time sahur without family.
hari hari nak call orang kat rumah buat apa.
sampai dah naek bosan dah. lagi-lagi adik adik aku.
bebudak nih, rindu aku bukan sebab aku sndiri. sebab nak laptop aku.cehh

first time sahur tak makan nasi 2- 3 pinggan.
first time berbuka without family.
first time sahur dan berbuka dengan kawan reramai.
i enjoy fasting with them
thank you girls.
YOU MAKE MY LIFE AWESOME.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review