For Hari Raya

12 days to go. for raya.
cepat giler mase berlari.
every year , everytime nak raya parents aku akan beli baju raya untuk aku dan adik beradik.
memang trend, sejak aku lahir lagi.

aku rase bukan family aku je. maybe orang melayu kat malaysia lain pon macam aku.
its normal lah kan.
sekarang aku dah besar. kene berjimat. my parents teach me how to hidup berdikari cari duit.ceewah.

 stuff to buy for this raya
- kasut
- baju kurung 2 pasang
- tudung/shawl latest
- seluar

tapi aku sedang mencari kasut fabulous sekarang nih.
nak try beli online. hey! tengok kasut nih. lawa dooooh.
from laman web , YOUMEANDSHOES

comel

smart weyh!

kasut mariana 
wajib beli weyh!!!!
jom beli kat kedai kasut online nih.
buying for hari raya. hurry up girls!


1 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review