My open house is great

First time saya ajak kawan kawan saya pergi open house saya.
selalunye family je, but this time macam BEST GILER NAK MATI.
family and close friend datang in one house, evendo takde khemah pon.
makanan yang tersedia that is , mee sup, rendang, lemang, serunding, muffin,  blueberi cheesecake aiskrim, Hakim cookies, lontong, nasi hujan panas, ayam masak merah, dalca, kuih raya, kek buah, kek lapis. penat aku pikir. tapi aku tak makan pon seharian, terlalu eksaited kawan datang rumah.
it was great!

pagi pagi dah tepek tepung

nonstop bercakap

my awesome wancik, wan tiah and kak nora.

my adek with anisa.

kawan adek aku , form2. badan macam budak form 5

from left : me, mad, athirah and dj

rambut mad huduhh

tak tahu ape motif 


iman always with her pink stuff. <3



ehem ehem .

first come, jiran tetangga and kawan kawan adik aku. 
time tu rase nak nanges, kawan kawan tak datang lagi.
tercongok aku kat depan pintu tu. makcik aku dah gelak kan aku macam hantu dah
then muhammad datang seorang diri. malu giler mamat nih. aku jemput dari kereta. PEMALU NAK MAMPOS.

and 
thanks for coming everybody. 
rakan rakan saya
muhammad, first person pemalu yang datang.
iman
mai
ehsan
adil
ziyaad
haikal
aizat
ghazali
syuhada
farahin
asilah
melle

nasib hujan tak lebat. 
alhamdulilah. 

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review