Day 12 : Your current relationship, if single discuss how single life is

hai semua. *lambai lambai tangan
ok dah , stop it aliah.
hari ni hari yang kedua belas. is about current relationship or if i'm single discuss how single life is.

hallaaa aku rase semua orang pernah dicintai, mencintai. termasok la aku. 

i'm not in relationship, so tak lain tak bukan, hidup single la kan?
this topic a bit private, but it's really interesting. hahaha. yeke?
ni PENGAKUAN DARI HATI YANG BRUTAL LAGI GAGAH PERKASA.
i've never been "in relationship" or " engaged" with a guy. seriously. TAK RETI WEYH. bukan nak belagak ke takabbur bagai. tapi dah tak reti, takkan nak in relationship kan? nanti keluar dating.. aku ke tempat shopping aku, dier entah ke mana. 



how single life is?
hmm,
dari pengalaman aku yang telah membujang selama sembilan belas, ianya sungguh bagus sekali. pokoknya aku bahagia di samping keluarga'. *sleng indon. (pengaruh ustaz indon)
single sangat best. 
you can go anywhere you want, anytime with freedom. tak yah takut takut, ALLAH dengan kita kan?
kalau ada boyfren , dah tentu dia akan tanye "u keluar dgn siapa tadi?""u pergi mane?"
aku pulak jenis yang suka keluar alone, life macam pengembara jawa. *pasang lagu akon-lonely. sedih je.
tak selalu keluar dgn kawan. kalau keluar pon WAJIB PLAN AWAL AWAL. how i hate last minute cancel.
dah jutaan kalinye last minit cancel nih, end up aku pergi hang out seorang ke Mid, KLCC, masjid jamek.
sometimes,
tapi  adventure la jugak.

single nih, does'nt mean kita hidup seorang diri. kita still ade family, kawan sekelas, kawan since primary and high school, kawan kenal kat tusyen. it just tak in relationship or tiada FEELING OF BERCINTA LAGI.
seru nak bercinta tu tak datang lagi. senang kate tak dapat hidayah lagi.

kawan tanye, "biler kau nak in relationship ?" biler nak ade boyfren alia?"
aku jawab , watlek wat cool watpeace/ nak studi smpi giler dulu/tunggu 25 tahun nanti aku nikah ,aku ajak la korang.

single life IS SO COOL!
tapi nanti kene kahwin jugak.. ehhhhh????



Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review