My holiday just started.



thanks for being my housemate


ALHAMDULILAH SANGAT-SANGAT kini saya sah isteri ******.  eehhhh bukan. alhamdulilah syukran ya ALLAH, final exam dah berakhir. 
berperang dengan tujuh paper yang menggegarkan kepala otak aku. 
aku dah berusaha dan hanya mampu berserah kepada yang ALLAH.
Student diploma macam aku dah mula cuti.especially uitm


cuti aku sebulan lebih. lame la tu weyh.. heaven- heaven.  i wanna go palembang, jakarta,bandung.semua indonesia apehal nih?? hehehe.


bajet anak orang kaye doh minah nie. kalau pergi pon you're using your parent money la.
the reality is DUDUK RUMAH on weekdays and MASAK.weekend hangout dengan wancik. what a life. i want a part time job. nak duit dengan usaha sendiri  bukan shopping buang duit. erghh!
tapi mak kita tak bagi kita kerja.. one day INSYAALLAH mak kita bagi la tuh.



"I like talking to myself but people around me find it weird. Therefore, I talk to myself on Twitter."

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review