My friends are all awesome, not having them around is probably the biggest lose of my life.

Jadi inilah bulan oktober saya yang best giler.. Hang out with old friends. highschool friends, primaryschool friends.
miss damn much. sampai seorang tu aku jumpe dier cuti ni nak masok empat kali dah.

1. Wangsa walk
hang out with zaffan and iman. last minit punye plan.
aku ngan iman tak tengok wayang, zaffan je. sian giler tinggal zaffan. tapi tak pelah. hang dah beso dah kan.




2. KL Festival City
this time hang out dengan kawan english course.
after spm, aku amek kursus bahasa inggeris di UIA. belajar macam mane nak sebut ayat matsalleh dgn baek. tak de terbelit belit macam ayam.

kami se-geng lima orang,tapi sorg lagi nun di perlis. Aliyatul, jangan sedih sedih. nanti kite keluar ye.
geng kiteorg name HOT SISSY. geli je bunyi. sebab...
kiteorg same, sebab kiteorg sume ANAK SULUNG, wuhu! sedap kalo geng name PAS (Persatuan Anak sulung).share segala cerita pasal kebaikan jadi anak sulung.hhahaha. tak la.
and kiteorg semua mulut bising macam ayam, mak nenek. mula mula kenal mmg tak bukak mulut. sekali kau ha , dah kenal NONSTOP BERCAKAP.

abby, yang skirt bunge tu. dayah wearing black blouse and iman wearing grey tshirt

diapit oleh dayah dan abby

kenapa outfit aku ganas dari mereka?

cerminkan diri
biler perempuan berborak , mcm ni lahh.

bahagia seketika.kahkahkah

3. Midvalley Megamall

30 october 2011, befday muhammad bin rosli.
patutnye hang out reramai sape yang lahir bulan october. aku, anisa, muja,aizul azhani, zufar, mad, aduka, hadi. semua budak alamin.
tapi realitinye yg keluar tiga org je. sorang terbang ke mesir, sorang busy. ade yang lost contact. payah kot.
kite kenal anisa time form1, 1 al-qurtubi. dier duduk depan kite kat kelas. kan nisa kan.




4.International Islamic University Malaysia

uia nih dah macam rumah ketiga aku dah. punye dekat rumah aku ngan uia. 5 minit naek kereta.
kalau cuti sem , ibu tak bagi cari kerja. aku melepak kat uia.
merayap satu u, tak pon aku tidur kat masjid. pastuh jalan lagi. memang aku kaki jalan.
so, yesterday pergi uia menemani iman mencari kerja. anisa yang ajak. aku pon agree je la.
dah sampai uia tu, jumpe iman dan zharif (ehem ehem nisa) di library. APE? LIBRARY?aku ngan nisa dah cuak, mcm mane nak masok ni.
aku dan nisa bukannye student uia,,nak masok libary kene ade kad matrik. giler ke kalo bagi kad matrik uitm?
cuak weyh..
then cakap kat pakcik kaunter tuh "pakcik, kami tak bawak kad matrik". pakcik tu balas, "masuk pintu 3"
perghh! senang je. naseb tak strik.sejuk kot dalam library. peluh menitik terus kering.




ohoiiiii hoi batman
study tu

that's all. thank you ALLAH, i have such a great time hang out with my awesome friend.
:)

p/s : iman dapat kerja semalam, today dier dah berhenti kerja. COOL!

2 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review