Dengan rasmi

I'm officially in malacca.
studying accountancy in alor gajah melaka.

memiliki ciri ciri badan orang yang mengandung

aku sangat kejam sebab unfollow all my classmates in puncak perdana.
tak nak diorang tahu aku pergi melaka. pergi sesenyap. Cari pengalaman, cari jodoh 
jauh beza uitm puncak perdana dengan uitm cawangan lain. uitm puncak perdana tu kecik sangat k. jalan setapak ke pejabat kolej, jalan dua tapak ke kafe.

Uitm melaka, pejabat kolej tu haaa dua kilometer jauh nye. kafe naseb sebelah kolej. senang aku jerit kat abang tu nak orde makanan. :)
Ke kelas , lagi haru naseb ade shortcut lalu tasik.. puncak dulu, boleh la 8.30 mula, lapan se-tengah tu jugak pergi. ni tak, 8.30 mula, 7.50 pagi dah kene siap weh. 

 HIDUP KENE BERDIKARI NANTI MACAM MANE NAK KAHWIN JAGA SUAMI DAN ANAK.


AND 




AND 








AND






solat lima waktu itu sebenanye dapat membuat seseorang itu berdisiplin 
bila seseorang itu lambat menunaikan solat fardu, dapat kita kait kan dalam hidup ini. mungkin seseorg itu pon jenis yang lambat datang ke kelas. vice versa

to all muslim friends jangan tinggal solat. same same k. DUNIA NAK KIAMAT, SANGAT SANGAT SANGAT NAK KIAMAT.

p/s : post aku kali ini lari dari tajuk yang bercampur baur. sorry kalau ade yang terasa. aku pon terasa jugak. tangan aku yang nak menaip. hahah

ASSALAMULAIKUM

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review