Vacation : Cherating 2

23:29

Tahu tak, time aku holiday hari tu. aku pergi pantai, main air ,cari anak ketam jadah semua. tetibe ada kuda past by. aku pon "eh, ade kuda kat tepi laut "
adik yang tunggang tu patah balek dekat aku and adik adik aku.
kamera pun on la, snap gambar kuda nih.
ayah aku tanye , naek kuda berapa ringgit?
adik baju merah tu jawab " 100 METER RM10"
ALLAH!!! 
ayah aku senyum je la. kalo tangkap gambar free. memang bergambar sakan la dengan kuda nih.

GUESS APE NAME HORSE NIH?


DEWI CHERATING. 
hambek kau, name ala indon tuh dewi dewi.haha









kuda ni tenung aku, okeh. seram jugak tengok kuda dekat dekat. jarak dua kaki je nih.
and gigi kuda ni KUNING GILER.. KARAT WEH. adek ni tak gosokkan gigi kuda ni ke?
haihhh.


and the  next day, pergi tengok penyu. anda tahu ape itu penyu? tak tahu penyu anda bukan malaysian people. maybe anda anak mat salleh 





mase kecik warna hitam, biler besar warna coklat. agak agak nanti dah tua tukar warna putih tak? *mengarut



alhamdulilah, dapat pegang lagi tuh. kakak tu kate , tak boleh ramai pegang anak penyu ni. nanti boleh mati tukar tukar tangan. yang dapat pegang nih, dah 11 hari usia penyu nih. 


pergi pantai , ini la keje aku dengan adek adek aku. kutip ketam. jakun gitu.







You Might Also Like

0 comments

Social Life