My Dena Is Already Engaged

Asslamualaikum semua. salam jumaat
wahaa! lama tak update blog . ok here. saya ade kawan baik name Nur Dianah. She is my highschoolmates!
I'm nineteen ad she's also nineteen, umur dah same kan.whats makes we different is that she's been proposed and dah betunang dah pon. kite belum lagi. huaaa!!!!! *nangis guling guling. ok dah.

and this is my dena ...macam barbie doll dah aku tengok.


so beautiful

mak andamnyee


Ade gambar iman with her blue turquis bawal, jeles dengan iman sebab dapat pergi tunang dena,i hetchu iman!! hahah. saya tak pegi pon tunang dena, sebab dena buat surprise. lagipon tak boleh balek k.l, busy time tuh.  and and and ade video tau how she's been proposed and engaged. 
SWEET GILER OK!
banyak kali menanges tengok video. rase macam kite plak betunang. ahhaha. ok dah alia. enough berangan.
Eh dena pakai tudung bawal, tudung bawal! #foreverteamtudungbawal

dena kite ade blog jugak. click here
dena kite pon ade twitter  click here babe


turn aku mungkin... mungkin... mungkin , AH! saya nak mak ayah saya yang carikan. NOKTAH. 
sila jumpa parents saya terus masuk minang saya ok. i'm waiting.


dena! kita amek gambar awak ni. takpe kan.hehehehehe

6 ulasan

  1. awww aliah~ takpe nanti kahwin wajib dtg :D thankyou so much tau! saya sayang awak oi

    BalasPadam
  2. aliah jom skandel nanti kiat buatkan awak video sesuweet cm ni k. hahahha. comel aliah. and dena jugak, and kita pun nak comel. k bye.

    BalasPadam
  3. dena: ye wajibkan diri datang.
    mira: alhamdulilah, takpe nnt awak pon insyALLAH dpt laki yang baik. aimn.
    afyqa : jom! semua ciptaan tuhan itu comel dan cantek.

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review