Nice glasses


KENAPA DIA CANTEK PAKAI GLASSES ITU, DAN KENAPA AKU TAK?
kenapa dia putih macam dinding dan aku tak?k fine, kamu model orang sweden, memang la jaoh beza dengan aku yang kacukan jawa-indon-german nih.
ini sangat menyakitkan hati. and look what happen when i wear this glasses.


jauh beza sekali.
muka, warna kulit, jenis camera yang diambil. 
but my frens kate saya comel. haha. yeke? makcik aku dengar ni, muntah darah dia kat rumah.

oh ha, actually spek yang kite pakai ni kawan kite punye. besar la kalo untuk kite. 
ade tak spek yang macam ade bingkai hitam macam ni and tak lebar tepi sangat. coz muka kite kecik. kalo pakai dalam tudung memang kembang tepi. dan nampak huduh.

1 ulasan

  1. Tu la, sebab tu la Mira tak beli walaupun ada rasa nak pakai.

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review