When your friend at your age,twenty years old just got married

Tiga hari tak dapat bukak blog. *blog have been removed.. Kecewa tak dapat bukak, nad now alhamdulilah my blog sihat wal afiat. weehee! okay stop. Meh , aku nak cerita.

Kawan saya satu sekolah dulu, Nurazah Fathirah telah berkahwin dengan Asyraf ,Fuh! pejam kelip pejam kelip, kawan aku dah kahwin. Excited nak pergi kenduri kawan pertama kahwin.

Segan pergi seorang, so aku pergi dengan dena. Pagi tu dah siap nak pergi, tengok tengok baju kurung koyak. Malu hoi, nasib sempat jahit. Aku pergi rumah Dena, then Dena as the driver amek iman kat rumah dia and straight to Azah's wedding. Azah is my high school friend in Al-Amin and she's also my classmate in English courses that we take in UIAM after SPM. Kan azah kan. She's the first person kahwin dalam batch aku, batch Ikhwanul15. She's twenty same with me,dah kahwin dah pun.


Kenduri di Dewan Salahuddin Al-Ayubi , Taman Melati.Purple! So sweet. Azah sangat cantek.
Bila ade gather gather macam ni, ramai orang datang. Dah jadi macam reunion dah aku tengok.




ImanKERR and Dena

Dena and cikgu tim

Azah's wedding was so awesome. Bila reramai jumpa macam ni and you will meet all your old friends masa sekolah dulu. Not only friends, cikgu cikgu sekolah, senior, junior Al-Amin pon jumpa. Ya allah, sungguh aku rindu Sekolah Menengah Islam Al-Amin Gombak. 


Balik rumah,bersungguh aku bercerita kat ibu, "kawan alia nak kawin, ibu. Alia bila ibu?" Ibu was like "eh, study tak habis lagi" 
Okay, study dulu then get married. YEAH! 
It's feel like bila kawan sebaya pon dah kawin, TURN SAYA PON MACAM DAH DEKAT. AMIN.



Perempuan-perempuan yang keji untuk laki-laki yang keji dan laki-laki yang keji untuk perempuan-perempuan yang keji. Sedangkan perempuan-perempuan yang baik untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik". [Surah al-Nur, ayat 26]

4 ulasan

  1. wahhh.kawen time umo 20taun.terbaik! sye nie da umo 21taun pun still xjmpe calon yg terbaik lagi T_T

    BalasPadam
  2. kawan OE ramai kahwin umur umur macam nie. hehe. OE je yang dah terlepas 20.
    tapi still menanti. hehe.
    tahniah untuk kawan. ^^

    BalasPadam
  3. Umur dua puluh kawen, awal nih. tapi kalau dah jodoh. nak buat macam mane kann.
    izzati : muda lagi tu yang, takpe. jodoh di tangan tuhan. :)

    orkid : InsyaALLAH. Jodoh tak kemana tau orkid. :)

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review