You

ehem ehem, pintu kandang mood jiwang terbuka di sini. Harap maklum aku ada nota buat bakal suami. It's too early,but i cant wait.*bapak gatal. tapi nak jugak bagitahu sekarang.
Whenever I see my friends having their own happy relationships,i mean yang dah kahwin,lepas tu dena pulak lepas ni nak kahwin.Rasa nak nanges la macam ni.


so here....
kepada awak,



Saya tak nak cantik depan mata orang lain, saya nak cantik depan mata awak je.
Tak ada guna jadi idaman kalbu bebanyak laki, at last nanti saya kahwin dengan awak jugak.




Saya hanya akan sentuh hati “awak” melalui doa. InsyaAllah, Allah simpan untuk kita. Jika benar dia jodohku, insya’Allah sampai ke syurga. Allah Maha Mengetahui siapa jodoh kita. Cintai si dia dalam diam. Persiapkan diri untuk jadi yang solehah , pegang janji Allah, dan niatlah nak kahwin kerana Allah. Yakinlah pada takdir Allah! :)




Dear future husband,tolong jangan luahkan perasan cinta awak terhadap saya, kerana cinta saya terhadap awak itu hanya wujud selepas hubungan kita halal. terima kasih.





love,
your future wife


assalamualaikum 

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review