Syurga cuti dua bulan.

Assalamualaikum everibodih! Believe it or not, aku dah habis jawab semua paper final exam. Dah habis weh. Dah habis. Ulang sekali lagi, telah habis.

And bila dah habis, mestilah ada cuti semester yang panjang lepas tu dua-puluh-hempat-jam kat rumah sampai tak tahu nak buat apa. But if I asked my friends ape diorang buat cuti sem.."kerja la, ape lagi". Full time or part time job or whatever yang mendatang kan uwang $$$$.Best gila doh! Everybody wants money, money money. Aku pun nak duit jugak, tapi ibu saya tak bagi kerja. Aku dah merayu nangis nangis depan ibu dah, tapi dia still tak bagi. Disini menunjukkan, aku kene duduk rumah memasak, membaca, kemas rumah semua kejadah.Thats how my semester holidays gonna start.
Hari minggu , adik adik sekolah, ibu ayah kerja. Gila bohsan weh
Dear friends and best friends, awak semua bila cuti? Why cuti kita tak sama? Why saya cuti, awak semua tak cuti sekali? Bila aku dah start sem baru, masa tu la kau orang semua cuti, then post gambar korang keluar hang out. Lepas tu tag aku , lepas tu aku rasa nak lempang sorang sorang, saja bagi aku jeles. tsk tsk sedih okay.



by the way




Aku rasa lelaki di luar boleh mula masuk meminang aku, pintu rumah dah terbuka luas. *duduk sopan depan pintu menanti jejaka idaman masuk minang.hehe



assalamualaikum.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review