Wondermilk's cupcakes


Banyak kedai cupcake kat malaysia ni, cupcakes chic, wondermilk. Tu je aku tahu.
Pernah sekali beli cupcakes dekat Cupcakes chic. 
GILA.MANIS.
aku jenis yang tak suka sangat manis manis ni. Orang yang sweet talker pun aku lagi lah benci.

Tapi wondermilk punya kapkek sedap! Tak manis dan tak tawar. Sedap je. Harga, eerr. entah lah. Mahal sikit lah. Tapi worth, sebab sedap. Rasa macam nak lagi. 
Aku tak tahu la kedai wondermilk ni ada berapa cawangan. Ada dua. Both dekat damansara.

So, hari itu , 9 May , first time pergi dengan Syarifah dan Diva. Ni kira jauh jugak la aku hang out dengan exschoolmates.

kelas 5 sejahtera and 5 sejati memang selalu kamcheng dari sekolah. Sebab kelas sebelah sebelah pun. 

Ni ha kedai wondermilk tuh.

outside 


Inside 






Comel tengok kedai dia. Aku rasa nak kutip frame lawa lawa tu bawak balek rumah. Kedai dia macam santai, best untuk tempat beli kapkek seketul, duduk situ dua tiga jam berphotoshoot.Ewah. Then post dekat twitter or facebook. Itu perkara biasa.







beef rasher 


Kapkek ni seketul RM4.50 , beli enam RM 25. 
Comel okay kapkek kapkek wondermilk ni. Sayang nak makan sebenanye. Dari orang lain makan,baik aku makan. 





Semua bende lah nak tangkap gambar, first time datang kedai comel, macam ni lah jadinye. 



camwhoring


Tak plan pun nak pergi sini, ingat lepas subuh nak tido balek (anakdara paling mithali je tido lepas subuh), lepas tuh si diva ni call aku. Lat minit. Paling benci last minit , duit pun lenyap last minit. Tapi tak pelah, makanan sedap, berbaloi la jugak.


muka paling baik penah aku bergambar.

6 ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review