DenaBahrin's Reception

So yesterday, alhamdulilah dapat pergi walimatul urus Soffian and Dena on 1 May 2012 at Dewan Perdana Keramat Mall
Pagi pagi aku dah siap.Semangat tau. 
Ramai sesat sesat pergi dewan ni, yang tak tahu area keramat, area setiawangsa , memang boleh sesat. Sebab tak familiar. Nasib direction senang, sebelah lrt damai. 

Dah sampai tu, tak tahu kat mana dewan, aku main ikut je rombongan reramai naik lift,sedara sedara dena maybe.

Tema warna, pink purple. Cantek, Macam warna Barbie aku rasa. #ehyeke 












aimi, afika and nurul 

afikah yang cantek 

azah ( mother-to-be )and aimi. 



meeeeriiiiaaahh!!
















Oh ha, ada bagi hadiah dekat dena, tapi lepas masuk entrance dewan baru sedar sebenanye tertinggal hadiah pengantin dekat rumah. So nanti decided nak datang rumah dena bagi hadiah, haa lagi gempak. Baru dapat aura pengantin. cewahh.

Overall, the food sangat sedap. Ramai sangat orang dekat dewan sampai takde tempat nak duduk ramai ramai dengan budak batch Ikhwanul15. Lepas makan memang kene bangun, bagi orang lain pulak makan. 

Junior alamin ramai jugak yang datang. Rindu junior junior yang rapat dengan aku dulu. Batch4square dengan batchOneSe7en. Segan nak jumpa peluk peluk. Kang nampak sangat aku yang over jumpa junior aku. hehe.

Paling rindu, cikgu fatimah dengan cikgu wasitah yang dulu garang weh.
 Until we meet again . 


assalamualaikum

1 ulasan

  1. the one with tudung pink , it's you kan ?

    jelesnya daqpat bergamabr dengan pengantin >__<

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review