New semester starts tomorrow

Dah dua bulan lebih dah aku bercuti . Cuti semester break yang maybe paling lama aku penah rasa. Dua bulan lebih, tanpa menghasilkan wang sesen pun. I mean, cuti lelama, kengkawan lain kerja. Atleast diorang kerja dapat duit, aku? damn sangat tak buat apa apa, ibu suruh asah skill memasak pun malas. Memasak bila darurat, haa tengah darurat la ni. Darurat because nobody can cook in the house, weekdays i mean. Adik adik aku memang forever tak reti reti masak lagi. hmm.

So tomorrow gonna be the day, the day cabut lari dari rumah angkut sume baju. Balek kolej laaa, apa lagi. Oh ya, geng aku semua duduk rumah sewa, depa tengah happy ever after tu sampai tak ingat aku pun. Fine sangat, takpe, aku kawan dengan felo je la. Wahai pihak kolej, please please bagi saya tingkat satu atau dua. Tak sanggup dapat level tiga empat tinggi tinggi tu.  

Say hai to the new semester. Let the drama begins!


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review