Aktiviti kolej : Karnival Kebudayaan

Weekend ni memang aku ikut je program kolej. Tersangat la nerd weh. Susah nak jumpa lagi pompuan yang ikut rules macam aku ni.
Sebenanye ada program penghayatan kampung kebudayaan whatever whatever which is like pertandingan antara 19 kolej dekat uitm alor gajah ni.

Ada cheers, hakka, koir lagu rakyat, tarian tradisional , busana and etc.
Teka aku masuk apa? Busana uollls, konon nak jadi model gitu
Dapat tahu kolej aku tema India, terus macam "ARGH!!!!! tak nak la india woi. Aku dah cukup india dah ni."
So aku tak masuk pape, just datang tengok collegemates buat cheers and amek attendance dan bla .

Hakka

Cheers from kolej Dang Merdu wati kot
Tarian thailand from kolej tun putih



Juara keseluruhan di menangi oleh kolej Tun putih. Congraz! 
Sempat pergi rumah sewa bestfriend dekat lendu bakti masak fettuccine carbonara.




Beli barang groceries sesama, masak sesama. Ruehl punye idea yang nak buat carbonara ni. Aku tolong tolong je kat dapur. Sangat best masak dengan kawan kawan sama sama.
I am so thankful to Allah having so many great friends around me. 
Hanya tuhan je tahu betapa bersyukurnye aku. 




Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review