Test

Lega alhamdulilah dah selesai test one for account FAR250, AIS 280 and MAF280. Baru test, final exam belum lagi.
in the library, studying for test but more to ....... 

Muka bahagia sebelum jawab test akaun.

Study kemain semangat, macam esok final. Test 1 memang menguji aku. Susah.
Susah sebab soalan dia lain dari yang lain
Susah sebab tak hafal journal entry akaun
Susah sebab tak sempat meniru kawan sebelah,
Susah sebab tak sempat tiru nota yang bawak masuk dalam dewan. 
Soalan past semester padahal senang je buat. 

Masa jawab test, terngiang ngiang dalam kepala aku lagu kosong kosng , najwa latif. Tak paham kenapa. Tapi memang macam kosong je pun paper aku.

Tapi aku redha je berapa aku dapat. Janji tak nak study dah. No! I mean study sampai semua soalan aku boleh buat.



Im done , done with the test, done with BEL assignment (role play meeting) 


nampak tak 'nur' ramadhan kat muka tu, padahal tepek tepung kat muka.

But not yet beli baju raya. Raya nak dekat woi. Tapi baca quran tak penah capai target satu bulan satu juzuk. Sedih kite :(

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review