Ibu Ayah : Pilgrimage


Ibu ayah safely arrived at Medinah. Alhamdulilah. Ibu ayah buat haji for the first time in their life. Tumpang gembira parents dapat buat haji. Bukan senang nak pergi sana buat haji, buat umrah. So many muslims around the world yang nak buat jugak. Including me! Insyaallah.
People say, when you went to see kaabah first time, mesti rasa nak pergi lagi. Some people say tengok kaabah depan depan secara live pun boleh sebak. :')
I just hope that one day i will go there. Amin



Ibu ayah will come back home on 5 November. Please come back quick. I miss you both so much.
I just cant live without both of you :'(

Alia doakan ibu ayah dapat haji mabrur. Amin, Insyaallah.



Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review