Here comes 'cuti sem' lagi.

FUWALAMAKK WEHHHHH! DAH HABIS FINAL EXAM DOH. 
SYUKRAN. YEAY! WE GONNA PARTY LIKE IT'S 2012.

This sem, cara study aku lain. Last sem, study dekat bilik or library. Sekarang classmate,bestfriend duduk luar, so cara study lain. Pertama kali aku study sampai lima enam pagi. Tahu study mana? Mekdi. Mekdi sekarang kan dua-puluh-empat-jam.Bukan sekarang, dah lama dah mcdonald 24hour. Aku je yang pegi siang. Sengal. Mana pernah pegi memalam. Kalau pernah tu, sebab ikut ayah pergi amek adik tusyen. Beli take away. 

Adila yang ajar aku study sampai pagi buta. Gigih study dekat mekdi tau. Merata mekdi pergi. Mcdonald cheng melaka, Mcdonald Ayer keroh, Mcdonald Batu berendam. Mana lagi eh? Tu je kot, yang area area melaka, balek subuh, tidur macam orang pengsan. Tapi bagi aku, serius best!





Lepas ni boleh la macam tu lagi, tapi kalau duduk kolej, before 12pm dah kene ada kat dalam uitm. So, kene tido rumah sewa diorang. Hmmm, susah jugak.

Semalam last paper FAR250. Susah, tapi ada yang senang. Biasa la tu . Banyak betul dugaan masa jawab final tadi. 
Semalam final exam akaun dekat Taming Sari, tu dewan paling besar, paling GAH dekat uitm alor gajah, nanti graduate situ lah. Dah la besar gila,aircond dia,sejuk to the max. Buat final exam pakai pensil. Jawab akaun mana pernah aku jawab pakai pen. Tak yakin ah, Ni tak tahu la macam mana nak jadi akauntan nanti. I-dont-wanna-be-an-accountant. Masa jawab, boleh pulak takde ubat pensil (pencil lead), tak bawak. Tepaksa pakai pen. Pastuh, tengah gelabah dengan masanye, pen jatuh, tapi buat bodoh je, sengaja suruh pengawas peperiksaaan tu amek. Kakak pengawas tu comel. kihkihkih. Sempat lagi. 

Overall,alhamdulilah. Its the end of semester. 

Cuti sampai disember. 
I have to pikiq apa nak buat cuti sem ni.

Tapi first nak movie marathon. Yeah baby yeah.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review