Not enough

Dah minggu terakhir before masuk sem baru. Taknak balek kolej, taknak angkut baju ke kolej. Taknak roommate baru , taknak, taknak, TAKNAK. Kenyataan nye memang kene -__-'
Cuti sem yang more than a month is like not enough, just not enough.

Minggu last ni la rasa macam banyak benda aku tak tercapai impian. Impian nak perabehkan
1. How I met your mother
2. Gossip Girl
3. Runningman
4. Adam dan hawa

By the way, ni je drama series yang aku layan. How I met your mother dah masuk season 8, aku baru merangkak dekat season 5. Padahal cuti sebulan duduk rumah boleh je perabehkan, but my maid cabut lari, i yang jaga opah i. Opah lagi penting dari segala segalanya. <3
Alaa, tak mati pun kalau aku tak tengok , tak follow those drama, tapi weekend boleh la layan. Sebab dekat kolej , ada tivi pun tak guna. Takat ada siaran tv1and tv3 je. Sedih. :(

Guess what, saya dah beli stok makanan untuk start sem baru. How cool is that? Orang lain beli sehari sebelum. Aku je awal, nerd gituh

Yang belum is ,

  • Meja study Ikea 
  • Planner 2013 
  • Last meeting with girlfriends and highschool friends <3 <3

*Dear pihak kolej, Mohon nak level satu, sebilik dengan orang yang aku kenal. 


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review