Three days holiday and three days at home

Di saat ini, aku sedang menaip ketak ketuk tekan lappy depan tv. Tinggal aku , aisyah dengan opah je di rumah. Ayah , ibu, hadif hakim, makcik tiah, makcik siah pergi kenduri Pak 'e' dekat alor star. Naik flight, ye naik flight, ibu belanja satu family . Tiga hari dekat kedah.

Patutnye aku and aisyah ikut sekali, tapi bibik (dengan bahasa kasarnye bibitch ni lari, maka aku and aisyah la yang jadi maid) Sedih tak dapat bercuti , pegi kenduri pakai baju lelawa. :(

Now maghrib , wancik tak balek kerja lagi, tapi semua settle. Basuh baju, lipat kain, bagi opah makan. Opah so heavy, kerak keruk bunyi tulang aku ngangkat dengan aisyah. Tapi aku taknak minum anlene awal awal. Hmmm.

Okay, time ti cook. Yeay.

Eh kejap, pagi tadi keluar result exam. Alhamdulilah berkat hari jumaat, berkat doa ibu ayah, berkat doa kawan kawan, my result is 'alhamdulilah' . Syukur.

I feel Allah sangat ohsem, kalau kita selalu ingat dia, kita doa mintak something insyaallah dia bagi punye. Antara lambat atau cepat. Doaku terkabul, praise to Allah.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review