We love zoo because of Hakim

Dah berapa lama aku cuti? Tak sampai sebulan lagi . Banyak benda lagi aku nak buat kat rumah ni. Marathon movie ni, movie tu, try buat kek ni. Wahh. Busy tau.
Sehari selepas raya haji, aku pergi zoo. Zoo weh! Lemah tahu tak pergi zoo ni.

Tahun lepas pernah pergi sebab hakim first time nak pergi zoo. Lepas pergi masa tuh, balek balek terus naik jerawat. Bukan satu, banyak tahu? Zoo tu kotor, ye la. Ada tahi binatang ini, binatang itu, ada vavi, you know vavi? Haaa, itu lagi la kotor. So muka yang sensitiv, banyak la naik jerawat, gatal gatal kat muka apa sume.

Sehari selepas raya haji tu pergi la jugak zoo nye, sebab hakim keep asking 'nak pergi nak pergi'.




Mana entah binatangnye






Aisyah berpayung.

















Aku rasa payung yang aisyah pakai tu hanya ada jumpa dekat zoo je. Tapi orang semua pandang. Segala krim aku tepek kat muka. Balek rumah berminyak muka. Pastuh tumbuh jerawat. STRESS TAU.
Tapi best la. Aku dengan aisyah awal awal tu memang mengeluh la pergi tempat kejadah ni,dah masuk tuh,kiteorang la yang beriya begambar. Paling excited dapat jumpa kambing. Aku tak tahu la kenapa, jumpa kambing je memang aku terbayang lamb chop. Sedap gila kot. *lap air liur.

Taubat taknak pergi zoo negara dah. Even dah kahwin , anak empat orang, tak hingin aku pergi zoo negara. Kalau suami aku tak pernah pergi zoo, nak pergi, aku tunggu kat luar je. HAHA


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review