Lima minggu and more

Last week,


Ya tuhan ku...
disaat ni, malam yang indah lagi beautiful ini, sungguh hamba mu sedang kelaparan. Kebuluq tahap tertinggi, kalau ada ayam, kambing lembu lalu kolej, izinkan aku sembelih untuk makan. Lapaaaarr.
Kafe dalam uitm banyak tutup, aku tak tahu kenapa. Ramai je student tak balek minggu ni, sebab minggu depan dah cuti raya cina.

Lima minggu dalam sejarah aku tak balek rumah. Sumpah aku homesick. Homesick like muntah muntah, pening, loya, nak demam. (ini bukan kes pregnant okay?)
Tapi alhamdulilah dah okay.

Pepetang yang tak elok study tu, ni la keje nye, jogging sambil cuci mata keliling uitm. Fuuuhh, best woh.




gambarr senget, cari kelainan gitu

Lepas tu hari hari makan dekat tempat yang sama, bila dah bosan pergi kafe yang sama tiap tiap hari, end up makan maggi kat bilik, pastu bila kafe tutup apa bagai , meraung dekat bilik. Masalahnye bukan aku sorang meraung, dengan roommate aku semua meraung takde makanan, kobek stok makanan, haaaaa kau.


Kokokrunch, biskut, maggi, maggi , maggi dan maggi lagi. Lembab kepala otak aku kalau hari hari cemni. *campak maggi.

event my beautiful day of malaysia 


maka kini ku dirumah , alhamdulilah, bye

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review