Nonsense things

Terlalu banyak event dekat uitm aku,terlalu banyaaaakkkkk. Event tribute to Gaza, Forum agama with Diana Amir, pastuh ada event jemput artis macam tasha manshahar, pastuh najwa latif, Adam AF, pastu imam muda. Ya allah, penat weh. Penat aku tengok semua event ni. Setiap kali event mesti ada jual baju,paling banyak baju perempuan la, jual tudung, makanan. Sumpah la duit aku habis kat tempat tempat ni. NAFSU SEMUA INI!

Penat jadi pompuan , nafsu tu tak tahu nak simpan kat mana. Aku simpan dalam stor pun, dia keluar balek. Konon tahan taknak beli tudung, shawl printed apa sume dekat booth booth tu, pastuh setan mana entah cakap, *sambil belek shawl. " eh, shawl ni match ngan baju beli hari tu, aku rasa shawl ni tak dapat murah kot kat tempat lain" *hulur duit. DAMN MELAYANG RM20 AKU.

Tapi takat ni, aku rasa dah boleh kawal dah. kot.


Baju saya dan dia

heheheh, baju saya yang italia tu, baju dia yang gaza tu. Comelkan kiteorang? heheheh. 
Okay, actually baju gaza tu baju untuk ayah la. Memang tak lah boyfren punye. Boyfren pun . tak.de. tsk tsk tsk. Mohon tolong carikan .  


Bila dah bosan study, wajib bul ghunnah layan movie dengan roommate. Tapi lepas tuh tak tengok habis dah tido dah. Loser alia loser.



Hari tu makan steamboat , uu sedap. Lepak borak gosip. Cerita pasal future, degree, pasal artis, pasal family memasing, and paling best cerita pasal kahwin ,kahwin kahwin. Future husband, mana awak? saya ah penah jumpa awak ke belum. #gataltothemax

Esok quiz taxation, bye. 

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review