Friday night.


 
Malam semalam berani mati first time bawak kereta orang, sewa kereta malam jumaat, pergi tesco cheng. 
Dah la lalu jalan kampung, ya allah,seram la gegelap tu weh. Tapi alah, okay je aku bawak.
Tweet before kata pergi date , padahal pergi tesco dengan roommate . 
And ofkos mesti ada part gelabah aku....tahu apa?.aku  langgar....langgar.................. langgar lembu. HAHAH






okay , tak. Mengarut la langgar lembu memalam jumaat, lembu pun baca yaasin malam jumaat, aku je tak. 
Part menggelabah dia, abang yang bagi kereta sewa tu  bagi kereta yang minyak dah habis . Minyak habis ! 
Lepas tu, bunyi tet tet nonstop dalam kereta. Sakit hati gila. Tapi alhamdulilah, lepas isi minyak, bawak kereta sewa, elok je.

6 ulasan

  1. hai kak aliah .. kita dah tag kak aliah untuk join GA jomlah join ..
    http://gadisgilasamalolipopandkekchocolate.blogspot.com/2013/03/moustache-giveaway-by-sweetiess-handmade.html

    BalasPadam
  2. thank you tag kite. terharu. heheheh

    BalasPadam
  3. miss, suka la tgk style u...

    BalasPadam
  4. tulip : thank you. haha, main bedal je pakai cemana pun. asalkan longgar dan tak jarang

    BalasPadam
  5. Saya sedang mencari perkhidmatan lori sewa dan juga kereta sewa. Minta share info info kereta sewa sis. Terima kasih!

    BalasPadam

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review