Syukur.

ALLAHHUAKBAR ALLAHHUAKBAR. 

Doa. What can you say about doa. Doa mintak rezeki dimurahkan, doa dijodohkan dengan orang yang terbaik untuk kita, doa dipermudahkan urusan, doa supaya dikelilingi kawan yang baik baik. Anything, doa la apa apa yang baik, He is there for you. He will 'kabulkan' the doa. Tapi antara lambat atau cepat sahaja. Tak tahu la if I have already cerita or not. Is like kita doa something, everyday doa yang sama itu tanpa putus, but then, bila dah dikabulkan, dah tak berdoa dah and then terus lupa to thanks Him. How is that ? Pernah tak doa bersyukur dekat Allah tu sebab nersyukur dengan apa yang ada sekarang?

Manusia. Memang macam ni, including me. I am reminding myself to be always thankful. To Allah especially, to person you love for making your day so bright and shine, to your best friend dunia akhirat. 
Sedar tak sedar, to many things yang kita kena appreciate in this life. 
Paling penting, nyawa. Allah bagi nyawa dekat kita. 
Allah bagi mata yang cantik, bentuk muka yang cantik, rambut yang sihat, tak rasa diri bertuah and awesome ke tuhan cipta just perfect untuk diri kita. That's why kita kena bersyukur .

Allah lahirkan kita di dunia ni, dengan keluarga yang subhanallah, hanya tuhan sahaja yang tahu , how bertuah nya diri kita ada family yang sangat sayang and take care dengan diri kita. 

Allah beri kita dikelilingi dengan kawan yang baik baik. Yang selalu ingatkan kita tak lupa solat. 
Yang selalu remind kita itu, ini. 

Through out everything yang dah berapa lama hidup ni, terlalu banyak kita kene bersyukur dengan segala yang tuhan bagi.  Terlalu banyak, till infiniti kiraan dia berapa banyak kita kena bersyukur.

Be thankful.

Wasallam.


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review