Random Thought #2

Cantik

Tak pernah lekang dalam ingatan. Tak pernah rasa cantik macam kate middleton ke kerry brook ke anne hathaway.
Orang cantik takde jerawat, orang cantik takde parut dekat muka, orang cantik tak tahu blackhead tu apa. Cantik , terus terlintas perempuan. Yes, I'm talking about girls, women and ladies. My girlfriends semua cantik, semua lawa, semua buat aku rasa nak peluk taknak lepas, girlfriend aku semua aku sayang. I just love them all. Lagi lagi yang geng group whatsapp, geng Hotsissy, geng GossipGirl, geng SydneyGetaway, geng Friend till Jannah, and geng Diva.
The things is bukan cantik biasa, cantik luar biasa , attitude semua baik yang always lead me to akhirat yang buat aku segan nak berkawan, macam tak layak pun ada, and pandai, yes pandai in this, pandai in that, diri sendiri macam lembap, mulut kecoh kecoh, suara memekak, tapi they still accept the way i am.


Banyak kali menanges tengok girlfriend sendiri cantik teramat, tapi diam diam lap air mata. Menanges tengok girlfriend sendiri bahagia with the one she love, her smile, her laugh with the one she love.And suddenly bila fikir diri sendiri, 'i'm alone', 'takde yang nak kat aku', and that is the saddest part , again I cried. Bye.


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review