Not again

Rindu nak dapat morning text , rindu nak dapat goodnight text from someone you love tak kisah la family ke friends yang kita sayang and kita lovee. Mak ayah tu macam pelik la tetiba nak goodmorning, goodnight ape ke. Selalu kenkawan la kan.

 'When two person love each other, morning text will brighten up their day.'

Teringin nak rasa. 
Tapi ..... i love myself more hahahah. 

Aku sekarang takut, takut dengan hati sendiri, takut ia dicalar, diretakkan seperti serpihan kaca. (Ayat macam nak kene lempang jiwang dia) . Takut bila suka someone tu nanti hmmm, susah nak cakap. From kawan punya experience, aku akan try to avoid from that 'person'. Pergi jauuuhhh. Avoid jauh jauh. Kalau dia di utara, aku kat selatan, tapi kalau boleh nak ada cctv untuk tengok. (woi, sumpah jiwang) . 'Bila suka , tak semestinya dapat' ----> ayat ni bagi aku ketenangan tapi sakit sikit la . So, kita suka, tapi tak tahu dapat ke tak, so baik aku avoid, malu, supaya aku ni invisible di mata mu. And ofcourse bila suka someone tu, diam je, elak maksiat. haha. 


Okay enough. 

(Lebih baik aku sambung study , buat homework, dapat degree , master , kerja, dapat duit dan pergi travel,  daripada aku berjiwang merepek ni. No time for this)

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review