Aku homesick



Dah masok sem keberape dah nie, boleyh pulak homesick
padahal shah alam - gombak, 45 minit je kot.
swear i dont know why aku homesick,
satu rumah ,lapan orang.enough untuk buat study group,enough for makan bersame beramai-ramai kat runag tamu.

and aku bilik dua orang, small room.tak kesah. rasa terperap kot.
rasa taknak keluar bilik, macam bilik tu panggil aku.hahaha
bengong.
and when your roommate balek rumah, tinggal kita sorang.
and teringat ibu ayah kat rumah.cepat je air mata tumpah kat pipi.
baru 2-3 minggu kat kolej, tak sampai sebulan pun
ingat nak tahan tak balek sebulan.tegok balek jugak after 2 weeks kat kolej.

awal sem nih, novel marathon aku.
novel melayu ofkos. novel mat salleh belum dapat hidayah nak bace.tapi english aku WORST!
novel yang sentuh pasal mak bapak, sape tak sentappp.
pasang pulak mp3 lagu sedih-sedih, memang serius nanges teresak-esak kau kat bilek tuh.

and aku call ibu.family pergi holiday ke kelantan. TAK JEALOUS POM.
ibu tak nak cakap ngan saya, sedihnye.
adik aku yang aisyah angkat call. i miss her a lot , aisyah,.hadif and hakim jugak.
tapi biler aku jumpe adik adik aku, aku rase nak lenyek je korang..haha.




rindu someone, call
biler dah jumpa , bergaduh non-stop. I LIKE!

and now aku kat rumah parents aku. tapi diorang takde kat rumah.belum balek dari holiday.
and hari ahad dah kene pulang kampus.
family balek hari ahad, tak jumpe.
bertambah la homesick aku.
ibu, ayah cepat balek. alia kat rumah dah nie.
ibu taknak ke dengar akak memekik, membebel, bercakap macam keling karam?
air mata dah keluar. okthanxbye,salam.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review