ciri-ciri lelaki idaman.wahahah.*gatal.

ibu, anak ibu ni single dah lame dah nie...
lama sangat single. baru nak in relationship je putus..
bawak malang sungguh.
ibu, cari kan la alia boyfren.*gatal gelenya dah

ibu, alia nak laki yang
1) tak merokok

2) solat cukup.

3) tidak memakai short biler dia keluar ngan kawan dia

4) tak nak orang kelantan, ibu yang cakap.nanti gaduh-gaduh time raya nak balek belah mane.

5) jangan lah sensitiv sangat, sebab mulut aku ni laser-laser yang maen-maen.sentap,aku yang kene pujuk.(perempuan pujuk lelaki,haha)

6) cerdik dari aku.

7) pandai ambik hati ibu and ayah

8) ceria.

9) jiwa teguh dan kental, yang tak mudah mengeluarkan air mata.aku nanges takpe.

10) suka kucing

11)suka dengan budak -budak.how sweet kan?

aku suka nanges
memang aku suka nanges, biler tak de orang nampak.
i need somebody that can understand me.. boy

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review