Selamat Hari Bapa to my ayah.

aku tak tahu biler hari bapa.
kejam giler lah.
tak sapa bagitahui aku biler hari bapa. yang aku tahu bulan june.

fakta tentang ayah aku.

kami anak beranak is just the same.

  1. orang ramai cakap ayah aku muda.kalau aku jalan dengan ayah, orang kata macam adek dan abang . awet muda. time sekolah menengah ambil report card.ayah datang sekolah.cikgu siap tanye, " ini abang ke?" aku jawab, "eh tak! ni ayah saya, cikgu".senyum sampai telinga ayah aku.
  2. ayah aku pandai lukis. pernah one day ibu tidur atas sofa. and ayah aku lukis gambar ibu.sweet kan?aku pon ikot jejak langkah ayah aku. tapi hajat nak jadi architecture tak kesampaian.
  3. ayah aku handsome. orang yang paling handsome aku pernah lihat adalah ayah aku. tak jumpa lagi laki yang sekacak ayah aku.
  4. ayah aku reti masak. tak tahu mana ayah aku belajar. tapi dia memang reti masak. sedap gilerrr.
  5. ayah aku olahragawan time sekolah menengah dulu - dulu. ayah kuat lari. ayah pernah menang lari banyak - banyak meter.
thank you  because menjadi ayah yang terbaik untuk alia.


iloveyouthemost.
happy father's day, ayah.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review