I'm sweating

hai hai semua.
tahu tak , aku dah tak tidur petang.
pecah rekod for this semester.sebab jarang tidur petang.
petang je pergi jogging, naek basikal, panjat bukit.WAH! memang menawan dah body nih.
lepas exercise petang, pekena NASI LEMAK AYAM.memang terbaik lah.
turun 2kg , naek 5kg.haha.

basikal round puncak perdana is fun.
tambah pulak basikal kolej ada gear-gear gituh.wahahha, jakun kejap.
siap ada yang pasang kat kepala tuh lagi.
kat rumah takde pon helmet .helmet ke name dier? tak tahu.

muka tak boleyh lagi bangang ke aliah.

tiru gaya apentah.artis korea penah buat.kami follow je.

 yesterday, aku dan mereka naek bukit
entah bukit mane aku tak tahu.
tapi dari view hostel aku memang menghadap bukit nih.
view dia cantek. boleyh nampak klcc.batu caves pon.ehyeke? tipu tuh.
bukit yang berbatu batu itu. boleyh buat orang jatuh tergelincir.
opsss, sentapp.


classmate, sarah.
si ultraman giler

fakta : kawasan puncak perdana ramai orang hindu.
fakta : aku tidak sengaja membuang bola MILIK KOLEJ ke dalam longkang besar hala ke shah alam. yeke?
kene ganti atau kene kompaun atau kene bayar? just wait and habis kau kena pancung wahai aliah.

Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review