oh, first week semester baru ke? *semangat.

biler dah start semester baru, first week memang semangat GILER @$%%^ nak ke kelas.
kelas start pukul 8.30 pagi, 8.00 pagi dah ready. whahahahah, gelabah je minah nie

ibu ayah, wancik siap bagi semangat lagi nak start sem baru
"nanti masok sem baru, belajar elok-elok"
"ko dah masok sem baru, berbest-friend lah ngan lecturer kamu tuh."

ehem, ehem.sir, dont teach me anymore.saya nak tgok sir je. <3

berbest-friend? ohhh mannnnn, hot stuff lah aku ngan lecturer kat sini. tambah pulak lecturer tuh MALE!handsome pulak tuh.. memang aku bekepit jelah ngan dia.hehheeheh
hahaha, gatal.
aku memang gatal when i'm single.
saya suka 'flirt' classmate when i'm single.

first week sem baru dah start and.....lecturer tak masok
I LIKEE!
first week memang bapak semangat belajar nih, sampai hati lecturer tak masok.
kiteorang tunggu berjam-jam tahu?
eh tak! 30 minit je tunggu dan balek hostel dan tidurrr.
i'm a sleeping beauty. jangan kejut aku kalau nak ajak maen game. go to the heaven lah.
and aku nak tidur sekarang.okthanxbye.salam.


Tiada ulasan

Ya!

Food Review

Resepi Masakan

Birthday

My Student Life

Skincare Review

Hotel Review